torsdag 16 juli 2009

ÄNNU mindre........

Oj, oj, oj passiviteten finner nya nivåer.
Jag trodde jag gjorde lite i början av veckan, men nu börjar det bli löjligt.
Jag har varit inne heeela dagen, enbart grillningens 15min fick ut mig idag.
Tur man har internet.
Har lagt stora delar på denna tråden idag, 102 sidor tar ju en stund att plöja igenom.
*Hehe*

Jag har åkt på nån mysko grej i halsen.
Kan vara Lilleman som smittat mig med sin halsfluss, han har ätit penicillin för ända tills igår.
I vilket fall som helst så har jag ont i halsen, leder och feber(antar jag, har ingen termometer här.)
Skit samma, jag pumpar mig full med inflammationshämmande tabletter å dom verkar göra susen.
Nu e jag säkert på G snart igen.
*Hehe*

Kort på det lilla jag fick gjort ute idag kan jag ju bjuda på i alla fall.
Smarrig blandning som tanten svirrat ihop idag som jag fräste på grillen.
(Ser lite blekt ut, men jag lyckades bränna vid innan jag var klar, *Hehe*)

Inga kommentarer: