Ja, livet har det senaste bestått av vakna vid 10-11, frukost, surfa, lunch, surfa, grilla middag, surfa å kolla TV samtidigt till 12.
I stora drag flyter dagarna på i detta tempot.
MEN idag kan det bli ändring på det för idag skall vi åka å handla.
Hoppla, det kan bli mycke spännande att berätta om i eftermiddag med andra ord.
Stay tuned for it..........
;o)
tisdag 21 juli 2009
torsdag 16 juli 2009
ÄNNU mindre........
Oj, oj, oj passiviteten finner nya nivåer.
Jag trodde jag gjorde lite i början av veckan, men nu börjar det bli löjligt.
Jag har varit inne heeela dagen, enbart grillningens 15min fick ut mig idag.
Tur man har internet.
Har lagt stora delar på denna tråden idag, 102 sidor tar ju en stund att plöja igenom.
*Hehe*
Jag har åkt på nån mysko grej i halsen.
Kan vara Lilleman som smittat mig med sin halsfluss, han har ätit penicillin för ända tills igår.
I vilket fall som helst så har jag ont i halsen, leder och feber(antar jag, har ingen termometer här.)
Skit samma, jag pumpar mig full med inflammationshämmande tabletter å dom verkar göra susen.
Nu e jag säkert på G snart igen.
*Hehe*
Kort på det lilla jag fick gjort ute idag kan jag ju bjuda på i alla fall.
Smarrig blandning som tanten svirrat ihop idag som jag fräste på grillen.
(Ser lite blekt ut, men jag lyckades bränna vid innan jag var klar, *Hehe*)
Jag trodde jag gjorde lite i början av veckan, men nu börjar det bli löjligt.
Jag har varit inne heeela dagen, enbart grillningens 15min fick ut mig idag.
Tur man har internet.
Har lagt stora delar på denna tråden idag, 102 sidor tar ju en stund att plöja igenom.
*Hehe*
Jag har åkt på nån mysko grej i halsen.
Kan vara Lilleman som smittat mig med sin halsfluss, han har ätit penicillin för ända tills igår.
I vilket fall som helst så har jag ont i halsen, leder och feber(antar jag, har ingen termometer här.)
Skit samma, jag pumpar mig full med inflammationshämmande tabletter å dom verkar göra susen.
Nu e jag säkert på G snart igen.
*Hehe*
Kort på det lilla jag fick gjort ute idag kan jag ju bjuda på i alla fall.
Smarrig blandning som tanten svirrat ihop idag som jag fräste på grillen.
(Ser lite blekt ut, men jag lyckades bränna vid innan jag var klar, *Hehe*)
tisdag 14 juli 2009
Is
måndag 13 juli 2009
Måndag
Måndag och den förstiga "riktiga" semesterdagen.
Total passivitet råder fortfarande här på landet.
Denna dagen har dock inte bara innehållit stillasittande,
även en promenad till Majvik blev av.
Ingen stress direkt men lite körigt blev det för att vi skulle hinna.
Ja menar, man pressar inte in en halvtimmes promenad bara sådär utan vidare när det är semester.
Några av dom tidningar som plöjts igenom i fällstolen idag.

Majvikspromenad.
Total passivitet råder fortfarande här på landet.
Denna dagen har dock inte bara innehållit stillasittande,
även en promenad till Majvik blev av.
Ingen stress direkt men lite körigt blev det för att vi skulle hinna.
Ja menar, man pressar inte in en halvtimmes promenad bara sådär utan vidare när det är semester.
Några av dom tidningar som plöjts igenom i fällstolen idag.
Majvikspromenad.
lördag 11 juli 2009
S E M E S T E R
Äntligen är det semester igen.
Ett år har gått, men nu finns det tid för bloggande igen.
Efter tre helt sjuka månader i garaget känns det så gött att hojen börjar bli klar.
Det har ju visserligen bara blivit 37.1 mil hittils i år men jag har ändå stora förhoppningar att det skall funka nu.
Då borde 100mila gränsen lätt kunna nås så man kan köra hojen på bänken.
Vore kul med lite fakta på vad vinterns vedermödor har gett.
Första dagen inleddes med sovmorgon, fortsatte sedan med sovdag å kommer avslutas med sovkväll innan jag går å lägger mig.
Ett år har gått, men nu finns det tid för bloggande igen.
Efter tre helt sjuka månader i garaget känns det så gött att hojen börjar bli klar.
Det har ju visserligen bara blivit 37.1 mil hittils i år men jag har ändå stora förhoppningar att det skall funka nu.
Då borde 100mila gränsen lätt kunna nås så man kan köra hojen på bänken.
Vore kul med lite fakta på vad vinterns vedermödor har gett.
Första dagen inleddes med sovmorgon, fortsatte sedan med sovdag å kommer avslutas med sovkväll innan jag går å lägger mig.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)